საუკეთესო მაგალითები   -  მარათონები

კრეატიული პრო ბონო მარათონი 2016

29-30 ოქტომბერს გაიმართა საქართველოში პირველი კრეატიული პრო ბონო მარათონი, რომლის ორგანიზატორები იყვნენ საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრი, საქართველოს პრო ბონო ქსელთან თანამშრომლობით.

ღონისძიება გაიმართა გლობალური პრო ბონო კვირეულის ფარგლებში, რომელიც პირველად აღინიშნა საქართველოში 2016 წელს.

მარათონის ფარგლებში საქართველოს წამყვანი 7 კრეატიული სააგენტოს პროფესიონალებმა უსასყიდლოდ შეიმუშავეს ინოვაციური და კრეატიული მარკეტინგული სტრატეგიები 7 ბენეფიციარი სოციალური საწარმოსათვის (ანუ საზოგადოებრივი ორგანიზაციების მიერ დაარსებული სოციალური მიზნების მქონე მცირე საწარმოებისათვის).


მეორე დღეს გაიმართა შედეგების პრეზენტაცია. ღონისძიება ფართოდ გაშუქდა სხვადასხვა მედია საშუალებებით – სატელევიზიო არხების, ბეჭდური მედიისა და ონლაინ მედიის მეშვეობით.

მონაწილე კრეატიული სააგენტოები:

      • ABK

        პრო ბონო მარათონის ფარგლებში, კრეატიული სააგენტო ABK-ას წარმომადგენლებმა იმუშავეს სოციალური საწარმო "ბემონის" მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნაზე. ორგანიზაციის ვებგვერდი

      • Betterfly

        პრო ბონო მარათონის ფარგლებში, Betterfly-ის წარმომადგენლებმა იმუშავეს სოციალური საწარმო "აუტოლაიფის" გაყიდვების სტრატეგიაზე. ორგანიზაციის ვებგვერდი

      • Holmes & Watson

        პრო ბონო მარათონის ფარგლებში, Holmes & Watson-ის წარმომადგენლებმა იმუშავეს სოციალური საწარმო "კოდალას" ბრნედის განვითარების და საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე. ორგანიზაციის ვებგვერდი

      • Leavingstone

        პრო ბონო მარათონის ფარგლებში, "ლივინგსტონის" წარმომადგენლებმა იმუშავეს სოციალური საწარმო "ბაბალეს" მარკეტინგულ სტრატეგიაზე. ორგანიზაციის ვებგვერდი

      • Metro

        პრო ბონო მარათონის ფარგლებში, კრეატიულმა სააგენტომ იმუშავა სოციალური საწარმოს "იკორთას" მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნაზე. ორგანიზაციის ვებგვერდი

      • Saatchi & Saatchi

        პრო ბონო მარათონის ფარგლებში, Saatchi & Saatchi-ის კრეატიულმა გუნდმა იმუშავა სოციალური საწარმო "ეთნოდიზაინის" საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე. ორგანიზაციის ვებგვერდი

      • Windfor's

        პრო ბონო მარათონის ფარგლებში, Windfors's-ის კრეატიულმა გუნდმა იმუშავა სოციალური საწარმო "ბემონის" ცნობადობის გაზრდის სტრატეგიის შექმნაზე. ორგანიზაციის ვებგვერდი


ბენეფიციარი სოციალური საწარმოები:



პარტნიორები და მხარდამჭერები: